Kaypacha 17 oktober; video met Nederlandse ondertiteling

“We zijn oneindige spirituele wezens, multidimensionaal, buiten tijd en ruimte, yoga-eenheid, eenwording met al wat is. En dan worden we geïndividualiseerde zielen, en die geïndividualiseerde zielen komen hier terug, incarnatie na incarnatie na incarnatie. En we geven onszelf een lichaam zodat we een driedimensionaal, materieel, fysiek bestaan hebben en we ‘huren’ een ego.”

“En dan komt Venus in Schorpioen (…) Venus is een veertig-dagen retrograde- cyclus van opnieuw overzien, en reflecteren op mijn verbinding met mijn fysieke lichaam, en Venus heeft te maken met aardse liefde. Neptunus is spirituele liefde. Venus is de lagere octaaf van Neptunus, dus het is heel mooi, als ze weer direct gaat lopen komt ze in een prachtige driehoek met Neptunus te staan.”

“Neptunus, breng Neptunus in de Venus-energie… En dit is een tijd waarin we allemaal kijken naar onze wonden. Want onze wonden leiden ons naar onze gedragingen, de wonden leiden ons naar onze verslavingen. Het ego wil altijd meer, meer, meer, meer.
Ik wil meer te doen hebben, ik wil meer drama, ik wil meer intensiteit, ik wil bla bla bla. En dit creëert pijn. We weten dat we te ver zijn gegaan als we iemand pijn doen. Of wanneer we onszelf pijn doen. Pijn is de… pijn is de vlag! Je bent te ver gegaan, ga terug naar start. Ga terug naar start.”

De mantra voor deze week:
Om echt te kunnen liefhebben
moet ik dingen loslaten
En niet altijd bezig zijn met het voeden
van mijn hongerige ego

Voor wie het niet heeft gezien, attendeer ik erop dat deel 1 van de basiscursus ‘astrologie’ van Kaypacha en deel 2 van de basiscursus ‘astrologie’ van Kaypacha beschikbaar zijn met Nederlandse ondertiteling. Ook is deel 1 van ‘medische astrologie’ en deel 2 van ‘medische astrologie’ met Nederlandse ondertiteling beschikbaar. Heb je interesse in een astrologische zielaanalyse, dan kun je die ook aanvragen.. 

Misschien wil je me ook steunen bij het uitgeven van mijn literaire roman DE HOLIST? blob:https://www.voordekunst.nl/c16f23f4-5ae9-49c3-8086-e3315a75b71d

Reageren mag hier: