Kaypacha 6 september 2017; video met Nederlandse ondertiteling

Een wekelijkse bijdrage van Bob Kukler en Irma Schiffers.

“Wat is het goede nieuws? Het goede nieuws is dat Mercurius vooruit is gaan lopen. Saturnus is vooruit gaan lopen. En nu gaat Mercurius naar Maagd om zich aan te sluiten bij de Zon en Mars. En over een paar weken zal ook Venus in Maagd zijn. Dit is een tijd om een schop onder de kont te krijgen. Dit is een tijd om alle herinneringen en dromen en reflecties bij elkaar te pakken en te beginnen met het opvolgen daarvan. Om te beginnen met het naar de aarde te halen en het tot realiteit te maken en te integreren. Een beeld is gelijk zo goed als de manifestatie ervan.”

“De Zon driehoek Pluto, absoluut mooi. Venus komt voorbij, driehoek Saturnus, en ze loopt op de Noordknoop af en komt driehoek te staan met Uranus; we zullen met deze grote vuurdriehoek te maken krijgen en dat gaat over het afbranden van datgene wat niet waar is. Vuur transformeert en dit is een tijd van transformatie. Het is oké, maar het betekent niet dat het altijd gemakkelijk is (…) Deze Leeuw en deze Noordknoop in Leeuw heeft te maken met het onthullen van mijn authentieke, ware zelf.”

“Er is zelfexpressie: wat wil je dat ik doe en wat kan ik nu voor je doen en hoe wil je dat ik ben; dit ben ik en ik druk mijzelf uit of
daar is die leeuw of die leeuwin die zegt: Dit ben ik! Vind het leuk of niet, ik ben die ik ben, en dat is het! En als we op leeftijd komen en ouder worden dan hebben we niet veel tijd meer en er is minder geduld en hebben minder tolerantie en we zijn niet meer zo bezig. En we proberen niet meer continu iedereen te plezieren. En je begint… dat is geweldig, de weg wordt smaller en dat is allemaal onderdeel van het evolutionaire proces; de weg die smaller wordt.
De weg die smaller wordt, perst ons als het ware samen, meer en meer en het is als ‘probeer het beste uit elk moment te halen.’ Uit elke dag.”

De mantra voor deze week:
Mijn leven begint met het spelen van rollen
van hoe anderen willen dat ik ben.
En dan, door het strippen van de rollen die niet kloppen,
onthul ik mijn oorspronkelijke ‘ik’.

Een gedachte over “Kaypacha 6 september 2017; video met Nederlandse ondertiteling

  1. Louise

    Tja dat is weer zo’n toepasselijke strippen van de rollen, persoonlijk zeg ik altijd pellen van een ui, elke keer als je denkt dat je er bent krijg je nog een laagje….dank Bob en Irma 💐

Reageren mag hier: