Kaypacha 13 september 2017; video met Nederlandse ondertiteling

“Jupiter gaat door Weegschaal. Jupiter staat voor ‘meer, meer, meer, meer’.
Weegschaal is partnerschappen, partners, partnerschappen. Dus je eindigt met al die partners en met al die relaties, en al die betrekkingen. En dan kun je ook terechtkomen in de staat van overweldigd zijn. Het is heel gemakkelijk om overweldigd te zijn dit weekend, terwijl Mercurius en Mars steeds dichterbij de oppositie met Neptunus komen. En dat is echt… het is zoiets als ‘het is zo intens’ of ‘er is zoveel werk te doen’. Ik ben zo overweldigd, ik gooi de handdoek in de ring. Ik verdwijn uit de ring, ik ben klaar met deze bokswedstrijd. Het verlangen om te vluchten, te vermijden, te ontkennen dat er een probleem is, gewoon negeren. Negeren van problemen omdat de maat vol is. Het spijt me, jouw noodgevallen zullen moeten wachten. Of jouw problemen zullen moeten wachten.”

“Dus deze Saturnus vierkant Cheiron en de Zon die eraan komt, vierkant met Saturnus, vierkant met Lillith, in oppositie met Cheiron… Dit is een T-vierkant met de nieuwe Maan, die de toon zet voor de hele komende maand. Dus dit is een tijd voor zeer belangrijke gesprekken. Dit is een tijd voor directe communicatie, dit is een tijd waarin we echt duidelijk moeten zijn. Zitten we op dezelfde lijn? Hebben we dezelfde doelen? Gaan we dezelfde richting uit? Kennen we dezelfde waarde toe aan de dingen? Gaat deze relatie wel werken? Gaat deze gemeenschap wel werken? We kunnen echt keerpunten tegenkomen. En dat kunnen positieve keerpunten zijn. Zoals ik al zei, je kunt de bodem van het vat bereiken, en de enige richting is naar boven.”

“Saturnus is slechts nog een paar maanden in Boogschutter, het is echt tijd om antwoorden te vinden op deze vragen voordat hij naar Steenbok gaat. Want dan is het tijd om je zaken op te bouwen, of je leven of wat dan ook. 2018 gaat over het uitdragen van je overtuigingen en je waarheid en dit te manifesteren in iets echt tastbaars. Financieel beloond.”

De mantra voor deze week:                                                                                                                      Als ik in crisis verkeer, roep ik mijn ‘wil’ op.
om te blijven staan en het onder ogen te zien,
niet weg te rennen en te vluchten,
maar kalm te blijven, gecentreerd en stil.

Reageren mag hier:

