Kaypacha 8 augustus 2018; video met Nederlandse ondertiteling

“We hebben allemaal te maken met de pijn van afgescheidenheid van de schepper, de bron die ons heeft gecreëerd. Dit is pijnlijk; leven in afgescheidenheid. En het ego komt erbij en zegt: overleef! Voedsel, onderdak, kleding; bescherm het lichaam. Dus ons denken en ons ego leeft in een staat van afgescheidenheid. En dat is de bron van pijn en lijden. (…) Deze pijn van afgescheidenheid, dit lijden, is onderdeel van onze ervaring op de aarde. Het is deel van onze ziel die in de derde dimensie terecht kom.”

“Laten we eens kijken naar zwarte maan Lilith, ze heeft negen maanden in aarde gestaan, in Steenbok. En nu gaat ze naar Waterman. En Waterman is de melkweg. (…) Dit is zo’n tijd voor elk van ons met zo’n fantastische kans om ons bewustzijn uit te breiden. Maar deze kans om ons bewustzijn uit te breiden gaat met uitdagingen te maken krijgen, door Lilith. Het zal worden uitgedaagd door het vrouwelijke.”

“Belangrijk is om toch open te blijven staan, kwetsbaar te blijven, een model te zijn, een voorbeeld te zijn, om echt de noordknoop in Leeuw naar boven te halen. Dit is waar de zonsverduistering mee te maken heeft. Dit is een geboortetijd, we hebben allemaal die zonsverduistering in juli meegemaakt, we hebben als het ware iets verloren, ons overgegeven, we zijn diep in de chaos gegaan, en dingen losgelaten. (…) En dit is nu de wederopstanding, de zonsverduistering die eraan zit te komen op 11 augustus. Super krachtig.”

De mantra voor deze week:
Als ik het lijden erken
en de pijn ten volle voel,
opent het mijn ogen voor het mysterie van het leven,
zodat ik verwondering en plezier kan toelaten.

Voor wie het niet heeft gezien, attendeer ik erop dat deel 1 van de basiscursus ‘astrologie’ van Kaypacha en deel 2 van de basiscursus ‘astrologie’ van Kaypacha beschikbaar zijn met Nederlandse ondertiteling. Ook is deel 1 van ‘medische astrologie’ beschikbaar.

2 gedachten over “Kaypacha 8 augustus 2018; video met Nederlandse ondertiteling

  1. Louise

    Hallo Bob, lang geleden dat ik wat heb laten horen, ik dacht met Jupiter in m’n schorpioen nou ga ik snel vooruit…..niets is minder waar er zaten/zitten kennelijk nog dingen in mij verstopt waar ik het bestaan niet meer van wist. Helaas komt dat met veel lichamelijke klachten naar boven, zelfs met haaruitval 😰 maar goed hier moet ik ook doorheen. Ik ben jullie nog steeds diep dankbaar voor de video filmpjes…… nou heb ik een vraag , ik heb nauwelijks geluid op m’n iPad , vanmorgen op m’n PC nog even geprobeerd maar op zn hards ook niet te verstaan, heb jij een idee hoe dat komt ? Lieve groet Louise 🍀🌟

  2. Bob Kukler Berichtauteur

    Hallo Loiuise, ik had al gemerkt dat Kaypacha de opname niet zo hard had ingesproken. Ik kon hem overigens wel verstaan op mijn computer. De volgende keer kan ik in het edit-programma het volume wel wat opkrikken als het weer zacht is. Lieve groet, Bob

Reageren mag hier: