Kaypacha later

Beste Mensen,

Kaypacha heeft het Pele-rapport voor deze week nog niet gepubliceerd. Op zijn Facebook zag ik dat hij afgelopen woensdagmiddag in Cusco in Peru was aangekomen. Het zou kunnen zijn dat hij daar internetproblemen heeft om de video op te laden.

Zodra de video gepubliceerd is, gaan Irma en ik de vertaling en de ondertiteling verzorgen. Reken daar, afhankelijk van de lengte van de video, 8 tot 12 uur voor.

Inspirerende groet, Bob

 

 

8 gedachten over “Kaypacha later

  1. Louise

    Ohh, dank voor je informatie ,dacht al dat hij in problemen was gekomen met een Orkaan, nou dat is gelukkig niet zo……We wachten geduldig af, lieve groet 🙏

  2. Mariël

    Oh, yeah! super bedankt voor dit bericht 🙏🏽’k miste hem 💞 al, wauw, ben echt een volger van het 1e uur
    Hij laat me glimlachen 😊hij heeft me geleerd, het leven te nemen zoals het is, in het “NU” thuiskomen in het nu, word een Wonder! met zoveel oh’s en aah’s in alle respect, in “so much” Liefde,💟☯️ ‘k begrijp zo langzamerhand hoe het Universum in alle Hartstocht in-ademt en weer uit ademt, in alle rust, voor ons zorgt, met de golven mee gaat, niet rechtlijnig maar mooi meanderend! Mee gaan met deze golven, Hmmmmmmmmm 🏄🏽🌊✨🌹☀️🍀🌸🕸⚡️🔥🌊✨🌅🌈🌠🌌🌌🌌💎 Namasté, Aloha, so much Love 🙏🏽

  3. Mich Overstijns

    O Super dat jullie dit even laten weten! Ik kijk er elke week naar uit! Het heeft me steeds raad hoe ik om moet gaan met bepaalde omstandigheden. Top dat jullie het telkens vertalen. Hopelijk is die er snel. Fijn weekend allemaal.

Reageren mag hier:

