Kaypacha 30 december 2015; nu echt met Nederlandse ondertiteling

Een wekelijkse bijdrage van Bob Kukler en Irma Schiffers.

Gisteren -in de haast om een oud-en-nieuw diner voor te bereiden- heb ik per ongeluk de geconverteerde versie van Kaypacha zelf, zonder ondertiteling, op YouTube gezet. Die verwijder ik zodra deze versie met Nederlandse ondertiteling is opgeladen. Mijn excuses voor het misverstand. Hieronder mijn tekstuele inleiding.

De vooruitblik van Kaypacha voor deze week blijkt voor een deel samen te vallen met de vooruitblik voor heel 2016; ‘waarheid’ en ‘zuivering’ zijn daarbij sleutelwoorden.
Mooi is ook hoe Kaypacha zijn eigen rol relativeert in een video waar het nodige mis gaat; hij verdwaalt in de bergen en in eerste instantie is hij de mantra helemaal kwijt.
Verder veel wijsheden.
“Ten eerste is er het grote vierkant Saturnus-Neptunus in de komende negen maanden. En dat heeft zoveel te maken met het einde aan illusies en het einde van bedrog.
We hebben de Zon, Mercurius en Pluto, allemaal in het teken Steenbok, die staat voor de wet, integriteit, God’s wet, DE wet.
En Venus is zojuist naar Boogschutter gegaan om Saturnus in Boogschutter te vergezellen, dat is de natuurwet.
Dus we kijken naar de natuurwetten, we kijken naar de wetten van het universum, we kijken naar de wetten van integriteit, moraal, ethiek, waarheid, eerlijkheid, al dat soort grote zaken komen vaak naar voren en dit jaar is echt een tijd van de waarheid vertellen.
Dit is een jaar van de waarheid en dit is een week waarin de waarheid kan verschijnen.”

De manta van deze week:
In mijn zoektocht naar helderheid, waarheid en licht.
Een goede plek om te beginnen,
is om mijn projectie en zelfmisleiding terug te nemen.
En te stoppen met pretenderen dat ik iets ben wat ik niet ben.

INJOY!

Voor persoonlijk advies over jouw situatie kun je ons vinden op Keyphone.n

7 gedachten over “Kaypacha 30 december 2015; nu echt met Nederlandse ondertiteling

  1. emma krebs

    HALLO DE BESTE WENSEN VOOR 2016.HELAAS JAN IK DIE LINK NIET OPENEN IK KRIJG DAN ZOIETS ALS VIDEOKANAAL OPENEN EN AANMAKEN.KUN JE HET FILMPJE ZELF WEER PLAATSEN VAN KAPACHA ZOALS ALTIJD.S.V.P. DANK JE,GROET EMMA

      1. Katia

        Hallo Bob en Irma,
        In eerste instantie mijn beste wensen voor 2016! Tevens ben ik jullie zeer dankbaar dat jullie de astrologische videoboodschap van Kaypacha met Nederlandse ondertiteling wekelijks op jullie webstek posten! Super! Ik ben een trouwe fan.
        Verder een miniem dingetje dat ik even mededelen wens: het spelletje waar Kaypacha in het begin van zijn video naar refereert is “Dónde es Kaypacha?” Spaans voor “Waar is Kaypacha?” en niet Donday!
        Lieve groet, Katia

  2. Thea Groot

    Hallo, ook van mij de beste wensen voor jullie! Bij mij lukte het eerst ook niet om het filmpje af te spelen. Dacht dat ik hem echt moest missen deze week,zo jammer!
    Maar gelukkig is het nu wel gelukt op deze manier,ik blij!
    Vast wel al een beetje de werking van retrograde Mercurius die er aan komt!
    Bedankt en ga lekker door in het nieuwe jaar ,
    met hartelijke groet,
    Thea.

Reageren mag hier:

